28 Ocak 2011 Cuma

Cee ee :)


Buralarda takipteyim aslında tek fark yazamıyorum bu aralar;
 malum uykusuz geceler nescafe sponsorluğunda başlamış bulunmakta. 
Uykum var, keyfim yok,üzgünüm...
İki gündür sokakta yemek verdiğim kedim ortalarda yok. 
Dilerim Allah acısın halime de onu bana geri versin fazla hassasım hayvanlar konusunda ver de canımı veririm. Dilerim geri gelir ilk iş resmini bloguma koymak olucak :) Tombişim o benim :)


Ben tam böyle kederli kederli, mutsuz bitkin bir halde gezinirken 
evin içinde, kapı çaldı.
 Karşımda kargocu aslında kargo bekliyordum 
ama bir kaç tane beklediğimden 
inşallah MUTLU  DÜKKANIN Tatlı sahibesi Zeynep Hanımdan 
diyordum kii :)
 Evett Bingoo :)





İlk önce harika sevimli mükemmel bi kutucuk çıktı karşıma . 
Çok Çok Çok Tatlıydı :)


Aslında 10 taneydiler ama ben biraz resmi geç çektim  :)
Paketi açar açmaz gelen tereyağ kokusu....
minik minik sevimli paketler içindeki bu sevimliler
TEŞEKKÜRLER ZEYNEP HANIM
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder