7 Ocak 2011 Cuma

Harika Bir Haber :) Kazanmak İstiyorum


Duydukkk Duymadıkk demeyinnnn ! 
Harika haberlerle geldiiiiim,
Blog yazarı olmadan önce takip ettiğim belli başlı bloglar vardı bunlardan biri de MUTLU DÜKKAN ' dı . Hep özendim baktım baktım iç geçirdim . Bugünde izlediğim bloglarım arasına eklemek için açayım dedim birde ne göreyim, Minnie ve Mickey Mouse kurabiyelerinin 10 adetlik seti... Harika bayıldım bayıldım. Katılmak için tek yapmanız gerekenler :   Mutlu Dükkan ile alakalı blogunuzda yazı ve fotoğraf yayınlayıp, blog sahibi arkadaşlarınızı da dürterek onlara da haber verip 10 talihli blog arasına girmeniz. Sonrasında ise Yorum Kısmından haber vermek işte bu kadar basit. Kazanmayı çok istiyorum, daha bloğum çok yeni inşallah uğurlu gelirde ben kazanırım :) Bana bu konuda rakip olmak için TIK TIK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder