6 Şubat 2011 Pazar

Benimde günüm gelir elbet ! Bloğa Söz Vol.1

Bunları şuan yazmamın sadece tek bir sebebi var gün gelipte unutmamak.... Yine yine yine kalbim kırıldı yine önemsizmişim gibi davranıldı. Uzun uzadıya anlatmıcam elbet olayı çünkü tek başına bir şey ima etmeyen sorunlarımız var bizim erkek arkadaşımla. O önemsiz tek tükler gün gelip bir dağ olabiliyor karşımda. bugünlerde özgüven eksikliğim var kendime karşı elbet başlıca sebeblerim var alınan kilolar stres sıkıntı. bakıyorum nerdeydik nerelere geldik. ama sana yemin olsun blog atlatıcam . İşte o zaman bir başkasının hayatını yaşamaktan vazgeçicem. Değerli benim gözyaşları yetmedi mi artık aktığı. ne uğruna bitmek bilmeyen kavgalar uğruna mı. içimde gitgide kocaman bir boşluk ne olur bende bilmiyorum. tünel karanlık çıkısı yok benim için göremiyorum ışık.işin kötüsü o ışığı aricak hal de yok bende. biliyorum fazla depresif bir yazı oldu ama madem bi karar aldık blog tutulacak diye acımı sevincimi yazıcam. biliyorum %90 aynı sorunlar var hemcinslerimle ... bilmiyorum neyse. uyumaya çalışıcam. ama yemin olsun sana blog benimde görüceğim günler gelicek....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder