6 Şubat 2011 Pazar

Ölüm Var...



Ölüm çok ama çok yakınımızda.
Önce;
Çarşamba Sabahı gelen şaka gibi olan haber
Sonrasında ailecek tanınan , çok sevilen birinin kanser teşisi.
Hayatımda herşey herkes değişiyor.
Büyümenin sancısı bu olsa gerek.


Defne Joy Foster.
Hatırlarım Sihirli Annem vardı.
Okuldan gelince izlerdim,çok severdim.
Oranın deli Eda Perisiydi
Peri oldu, melek oldu.
Hakkında yazılanlara değinmek gibi bir amacım yok herkes ahlak bekçisi..
Bir söz var severim 
İÇİNİ TEMİZLEYEMEYEN DIŞINA ÇAMUR ATAR
o misal.

Sonrasında sevdiğim, tanıdığım, büyüğüm, çocukluğumun şahidi insan.
yalnızca 1 ay süre ile suan yataktan kalkamicak vaziyette.
Çocukluğum diyorum öyle çünkü
sonuçlar fena hemde çok fena 
hayatım bir düzen içinde değişiyor ve buna dur diyememek çok acı
bir daha olmicak şeyler var
bir daha hiçbir zaman diliminde yaşanmayacak olanlar
zor
çok zor

Allahtan şifasını diliyorum 
Defne Joy Foster 'a da Allahtan rahmet.
Hayat değişiyor 

2 yorum:

  1. O haber hayla shaka gibi geliyor bana:( o diziyi defalarca izlemishdim ben.bitdikden sonra hep tekrarini veriyolardi:( Allah Rahmet eylesin!
    Yakininizada gecmish olsun.Allah yardimcisi olsun! Hepimizin yardimci olsun Amin!

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim güzel dileklerin için :)

    YanıtlaSil