12 Mart 2011 Cumartesi

Dukan Diyetim



Yaklaşık 1 ay aradan sonra tekrar tekrar merhaba blogum canım benim :) Özledim :) Beni soracak olursan aynı be blogcum, okuldan eve , evden okula :) Ama hayatımda büyük bir değişiklik var; Dukan Diyeti . Bugün 11. günümdeyim ATAK Evresini dün tamamladım ve 10 günde 2.5 -3 kg arasında değişen bir kilo kaybım var . Diyet izlenimlerime gelecek olursam; iki yakın tanıdığım vasıtası ile başladım sonuçlar gözlerimi kamaştırdı desem inanın yalan değil. Bende başlamaya karar verdim, tabiki öncelikle kitabı almakla başladım işe. Kitabı okuyanlar bilir ATAK Evresi sırf saf proteinden oluşmakta eti,balığı,tavuğu seviyorsanız sorun yok. Aslında ben çok sevmeme ragmen an geliyor yeter dediğimde oluyordu. Bol su şart minimum miktar 1.5 lt ama gün geldi 4lt içtiğim de oldu şunu anladım insan içtikçe içiyor :) Kabızlık başa bela önceden belirteyim. Ama çok şükür kazasız belasız ATAK Evremi tamamlamış bulunuyorum. Kolay değil elbet insanın belli başlı alışkanlıkları var çikolata,hamurişi,abur cuburlar misal. Ama inanın artık çok daha iyiyim kaybetmem gereken 20 kilom daha var. Bana şans dileyin :) Yolumuzu uzun ama gün gelicek bu yazımında üstünden zaman geçicek ve karşınızda kendiyle dahada barışık bir Tontini Hanım olacakkk :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder